Tuesday, March 2, 2010

Legend Water Chalet

Oh yes..I love when it comes to holiday. Tak kisah la dalam negara ke luar negara ke, feeling nak gi holiday tu adalah sangat best.

So, I booked ('I' tu kerana inisiatif untuk berholiday is always my idea) a room at Legend Water Chalet, Port Dickson. I'm sure many of you have been to this exquisite chalet. My first time stayed at this chalet was during an event we had here for a private company. We've been given a room to stay, and I straight away fall in love with the toilet! toilet ok, room jatuh tempat kedua.

Anyway, pictures worth a thousand words..

this is simply the toilet of my dream

suke tiles dia

bath tub and the shower room



alamak gelap la gambar

tgh berjalan dari laut ke daratan

the aisle to our chalet

air surut, tak cantik sgt. kalau petang better view


A fresh mind to start the month of March. (alasan supaya setiap bulan ade holiday)

3 comments:

Ernie Khairina said...

aku pon ke pd this 16 march..ko nk g bile ni?

kemaryahya said...

fizah, teringin gak nak g sini..tp mahal gile la kan?
per nite rm700+ kan???
korng berdua sesuai la honeymoon kat sini. toilet sgt best...
get wut i mean?? ;p hehehehe..

Nurhafizah Fauzi said...

ernie,
aku dah gi dah last week

kemar,
hehe, notty girl. tak mahal sgt. kalau bukan weekend dalam RM 200 dapat..yang mahal tu kalau ade lagi satu version yang every room ade swimming pool..