Tuesday, September 15, 2009

The shawl

Last week when I went to Jalan TAR with Ernie, I cant help myself on not buying the new design of tudung, tudung ct nurhaliza, or i can say its more to selendang..

At first I refuse to even try it coz terasa macam 'sister' bila pakai camtu. Tapi sbb kan terpengaruh ngn design and the cutting from Lieza Collection ( Dah la gelak2 masa try, org kedai pun confuse) , immediately I started to bring my mind ke dalam almari rumah, recalling baju2 kurung yang tengah takde matching shawl. There and then, I grab 4.


If u wanna know what's the current shawl yang up to date, sila la melawat ke Jalan TAR. At the tudung road. (i dont know the exact name) Seriously, yang terjual kat situ la design yg paling 'in' masa tu. The only difference is the cutting and material je la. Lain2 harga based on that.

Hey, I'm not ready

Hubby cakap macam tudung tak siap. Huhu.
(No, dont listen to him, he don't know the current trend)

It is surprisingly selesa, tak jatuh langsung. Sangat ringan dan sejuk. (a total different from what i thought it is before) Dah la angkat2 barang, tonggeng2 , bangun2 , duduk2 , ok je.

Personally I think, with the beads bling bling kat atas kepala tu, lebih sesuai if u wear it with baju tradisional (Kurung Moden / Kebaya/ or yang berkain2 la) . Kalau pakai dengan baju casual, nampak macam mak Datin sket. If u wanna wear it, mungkin choose the one that has less beads.


Topic selingan.
Percaya tak my hubby juz finished this whole bowl of Dadih I made , sekali makan!

1 comment:

Ernie Khairina said...

aku belum rasmi lagi yg aku punye!!