Monday, March 9, 2009

Idol

Ok, why do we have to have an Idol? And why do we always like to do or love what our idols do even if he/she maybe ruined/ interfere someone's life? Opps sorry, this is general :)

But, I'm dying to tiru Siti punya selendang style..I like (even tho i know many people hate it)

I dont care who the other lady is. Look at Siti's selendang..cute!

My points are:

1. Selesa ke kalau nak gi shopping pakai camtu ..nanti tgh sibuk2 korek bakul sale 70%, tercabut pulak

2. Tak ke nampak macam mak datin..sesuai ke pakai camtu dgn jeans

3. I dont have that cute jambul @ fringe (adakah maknanya kene pegi hairstyler semata2 nak keluarkan jambul?)

4. Sure kene kutuk habis. (Well, actually I dont care)

5. Obviously, tak 100% menutup aurat .. hihi

6. Atau sebab die comel, jadi apa dia pakai pun comel

Hah!

p/s: I'm her big fan since forever!

* Selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W..

4 comments:

Ernie Khairina said...

mmg comel, pakai ape pon comel
p/s esp pink

Nurhafizah Fauzi said...

ernie,
comel sangat boleh! nak suh die beranak cpt supaya dah tak comel sangat :)

Unknown said...

fizah,skali lepas beranak lagi comel! baby pon kompem comel!

Nurhafizah Fauzi said...

aku benci org comel!