Tuesday, August 25, 2009

Di suatu malam yang hening…

4am..Bangun nak masak sahur ... as usual pegi meraba cari specs , samada kat dlm toilet / atas meja / or atas side table..ok, tak jumpe


Kat mana ni? Dah la gelap, bukak lampu la..cari bawah katil tak jumpe jugak


Ahhh…tak nampak boleh? Kejut hubby la..(selalu die tolong cari)


Ok, tak gerak walau seinci..kesian la pulak, takpela , cari lagi…


Tak jumpe jugak! Mana ni….geramnya..mmg sblm tidur tadi ada…


Hmm…….terpaksa la pakai lens tgh malam buta tu, kalau tak caner nak masak sahur..



Lps sahur carik2 rupenye my specs termasuk dalam handbag, what the … mmg tak terpk la nak cari dalam handbag kan..



Uwaaaaaaa…..nak buat lasik la cani..susah la rabun ni…

4 comments:

kemaryahya said...

hehehehe. ada duit lebih ape salahnye buat laser.
korng dah duk umah sendiri ke?
org duk kat umah mama ni senang sket. bibik dah siap2kan utk sahur. :D

aidafiqs adamia said...

alaaah rajinnye masak sahur...isteri mithali ni...hehe..fizah, aku tak dpt bayang ko jadi bini org la...hehe

sini tido baru sejam dah bgn balik nak kene sahur..jgn harapla nak masak..hehe...masak dinner je byk2 extra...

Ernie Khairina said...

fizah..tahniah atas layout baru!

Nurhafizah Fauzi said...

kemar,mcm belum ada bajet lagi. kalau ade pun mcm takut je!

aida,aku pun x dpt bygkan jadi bini org..sama je perangai aku ni boleh? sib baik laki aku dah biasa .. haha
masak sahur bila aku kat rumah aku, sbb adik beradikku sgt ramai dan kelaparan

ernie, mcm tak puas hati lagi, nak lain, tapi tak jumpe lagi yg betul2 suke..