Monday, August 18, 2008

Boooorrrinnnngg

Hmm..I'm so damn bored. Ofis lengang, tapi takleh nak bersuka ria sebab...

Keje banyak, walaupun hari bekerja boleh dikira dengan sebelah tangan je..

My workstation is a mess ...





Ya ampun, tpt keje ku sangat la tak mencermin kan perempuan..nasib baik ada nama kat atas tu, kalau tak sure org ingat ni tpt duduk laki..hahah
anyway,sangat la bersepah kan? ;p Takpe lps ni dah clear terus..ofismates, dont miss me ok?

****************
By the way, perlawanan badminton semalam to me is very ok..tgk muke (alamak, sapa tah nama pemain M'sia tu, tak reti2 nak sebut) mcm dah biru and he is actually nervous the whole time..takpela,to me its a good achievement to make it to the final. After all, lelaki China yg menumpaskan die tu pun mmg pemain dunia ...

Yang penting, Chelsea menang kepada Portsmouth 4-0 . Yeyyyy...My Ballack is always handsome on the ground..I Miss U.. *&@#()@*

6 comments:

Ernie Khairina said...

fizah..ok je desk ko tuh..kire kemas banding aku (akunye dah macam meja HEM) hehe, ade cermin besar..harus

Nurhafizah Fauzi said...

ernie, aku dah agak dah sure ko nmpk cermin tu..hehehe...cermin tu side mirror ..nak tgk org datang kalau2 aku tgh bukak internet yg tah pape/chatting..hehe

Unknown said...

huhu..meja aku pon messy gilee.. tp xpe, janji keje siap. fizah nama pemain badminton tu lee chong wei..sian die ko x ingat nama die. pingat perak tau, bukan senang! ;)

Nurhafizah Fauzi said...

hihi, mesun..jgn marah :))

Hada Masayu said...

fizah, ko dh brenti keje jgk ke..hehe..bussiness minded tul kekawan aku nih..hehe, neway, aritu time aku cr showhouse kat area2 umh ko tuh, jmpe gak akhirnya..umah yg aku nak tuh 255k..tp MALANGNYA..sold out..damn!!!yg tinggal cuma umah 300k..tp design dia xlawala, yg 255k tu tersangatla menarik..rugi tul!!;(

Nurhafizah Fauzi said...

hada,
yup..satisfaction die lain sket keje sendiri ni..but i must make sure i have a carrier to be proud of when i'm getting older..*LOL*

sed,rumah sini mmg dah mahal tapi die mmg akan naik harga lagi sbb hiway dpn tu dah nk siap..its a good but i must say :)